תוכן העניינים

עמוד:5

4 . 2 . 2 פוסט מודרניזם בסרט 188 4 . 3 אמת , מדיום וזיכרון בסרט 195 4 . 4 פנטזיה והאמת של הטראומה 198 4 . 4 . 1 הטראומות בעלילת הסרט 198 4 . 4 . 2 טראומת הגרעין בסרט 199 4 . 4 . 3 עוד על טראומת כור ההיתוך 199 4 . 4 . 4 פנטזיה וטראומה בסרט 207 פרק חמישי האם אפשר להאמין לקולנוע ? 211 5 . 1 מבוא 213 5 . 2 התגובות לסרט פורסט" "גאמפ 215 5 . 3 מחיקת ההיסטוריה ושכתובה פורסט"ב "גאמפ 220 5 . 3 . 1 האם אפשר להאמין לסרטים ? 220 5 . 3 . 2 טריוויאליזציה של ההיסטוריה ? 225 5 . 4 טראומה פורסט"ב "גאמפ 228 5 . 4 . 1 טראומות אישיות 228 5 . 4 . 2 עוד על טראומת הגרעין של הגזע בארצות הברית 230 5 . 4 . 3 טראומת הגזע פורסט"ב "גאמפ 233 5 . 5 קריאה פאראפרקטית של פורסט" "גאמפ 237 5 . 5 . 1 על חשדנות ויצירה 237 5 . 5 . 2 " פורסט "גאמפ כמבנה של טראומה 239 5 . 5 . 3 טראומות פורסט"ב "גאמפ בקריאה פאראפרקטית 241 פרק שישי אהבה וגזל 245 6 . 1 מבוא 247 6 . 2 החוב אפריקנים-לאמריקנים בתרבות הפופולרית וייצוגו בקולנוע 247 6 . 3 " בחזרה לעתיד" 255 6 . 3 . 1 תסביך אדיפוס בחזרה"ב "לעתיד 255 6 . 3 . 2 טראומת הגזע בחזרה"ב "לעתיד 258 6 . 4 " ספרות "זולה 264 6 . 4 . 1 החוב גזעי-הבין ספרות"ב "זולה 266 6 . 4 . 2 משבר הגבריות ספרות"ב "זולה 268 6 . 4 . 3 משבר הגבריות ודמויות האב בסרט 271 6 . 4 . 4 הכושי הלבן : "קול" אפריקנים-והאמריקנים ספרות"ב "זולה 274

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר