תוכן העניינים

עמוד:6

פרק 3 הקומדיה הרומנטית הקלאסית 121 .............................................. ( 1934-1942 ) הקדמה 123 ...................................................................................................................... גרסה ראשונה : דומיננטיות גברית ושיקומו של הסדר החברתי כלכלי פוליטי 130 ........................................................................ קריסת חומות יריחו וביתוק בתולי האישה : זה קרה לילה אחד 135 ......................................................................................... טרנספורמציה של כוח — מן הגבר הנשכח אל הגבר במרכז : האיש שלי גודפרי 148 .......................................................................................... גרסה שנייה : דומיננטיות נשית וערעורו של הסדר החברתי 156 ................................... העצם של הכלב ו"העצם" של הגבר : סירוס ופאליות בלגדל את בייבי 159 .............. סיפור אדם וחוה — ביקור מחדש : הליידי איב 170 ................................................... גרסה שלישית : שוויון מגדרי והבעייתיות שבאיחוד 182 ................................................ ידיעה מרעישה ובלעדית — עורך צהובון וכתבת בכירה נישאים מחדש : נערתו ששת 184 ........................................................................ להחזיק ולאבד — סוד קסמו של מוסד הנישואין : האמת הנוראה 193 ..................... גרסה רביעית : האופציה הלא הטרוסקסואלית 203 ........................................................ סיכום : ז'אנר , אוטר , כוכבות — הווארד הוקס , קרי גרנט , קתרין הפבורן 210 ............... ביבליוגרפיה 218 .............................................................................................................. פרק 4 הקומדיה הרומנטית בשנות ה 50 וה 223 ....................................................... 60 הקדמה : הקולנוע ההוליוודי בשנות מלחמת העולם השנייה 225 ................................... גרסה ראשונה : דומיננטיות גברית — בין מוסר להוללות 236 ......................................... דומיננטיות גברית : 1 הגבר כמצפן מוסרי 237 ........................................................... דומיננטיות גברית : 2 הרווק ההולל 249 .................................................................... הרווק ההולל נגד הרווקה הקרייריסטית : דו שיח בחדר המיטות 251 ...................... " האם היא או האם היא לא — " ? תעלומה נשית , עונג גברי : סקס והרווקה 269 ...... גרסה שנייה : דומיננטיות נשית — התשוקה להינשא 276 ............................................... מוסד הנישואין כמלכודת נשית לגברים : המלכודת העדינה 286 ............................... מוסד הנישואין והסימפטום של הגבר : חטא על סף ביתך 291 ................................. חרדה נשית ( מין ) לעומת חרדה גברית ( נישואין : ( מגע המינק 297 ......................... גרסה שלישית : שוויון בין המינים 303 ............................................................................ גרסה רביעית : האופציה הלא הטרוסקסואלית 308 ........................................................ " אף אחד אינו מושלם : " זהות מינית ומגדרית בחמים וטעים 309 ............................ סיכום : ז'אנר , אוטר , כוכבות — בילי ויילדר , רוק הדסון , דוריס דיי , מרלין מונרו 316 ......................................................................................................... ביבליוגרפיה 332 ..............................................................................................................

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר