הביאנלות הגדולות של אסיה בקוריאה ובטייוואן: סיאול, בוסאן, גוואנגג'ו וטייפה

עמוד:13

בסיומו של הביקור בארבע הביאנלות בקוריאה ובטייוואן נגלה לי הכוח העצום הנתון בידיהן של מדינות בעלות סדר יום תרבותי ברור ומובהק , מדינות שאינן חוסכות במשאבים פיננסיים ואחרים בבואן להפיק אירועי אמנות . בכל אחת מן הביאנלות שבהן ביקרתי , הוצגו עבודות שדרשו מיומנות ומשאבים ברמה טכנולוגית גבוהה ביותר . לכל עבודה הוענק חלל בגודל נאות – הישג אדיר לכשעצמו . מאות אמנים , מקומיים ומרחבי תבל , זכו לחוויה של יצירה ושל דיאלוג עם אוצרים מוערכים ממזרח וממערב . בשורה התחתונה , לא מדובר כאן רק במשאבים כלכליים . מדובר בהחלטה מושכלת ובהבנה , כי השקעה באמנות תורמת למדינה מכל הבחינות . Po Chih Huang , Production Line ( Made in China & Made in Taiwan ) , 2014 , mixed media , dimensions variable Courtesy of Taipei Fine Arts Museum | Taipei Biennale Po Chih Huang , Production Line ( Made in China & Made in Taiwan ) , 2014 , mixed media , dimensions variable Courtesy of the artist | Taipei Biennale

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר