תוכן-העניינים

עמוד:5

מטרות הפעלת התכנית בגן 193 ....................................................... צרכים הכרחיים בדרך להפעלת התכנית 193 ..................................... גורמים , העשויים לסייע להגשמת התכנית 194 .................................. הדרכים האופרטיביות להגשמת התכנית 194 .................................... פרק תשיעי : מנהיגות-הגננת והסביבה החינוכית 199 ........................ מהו עיצוב הסביבה החינוכית 200 ................................................... ? תפקיד הסביבה בטיפוח יצירתיות בגיל הרך 202 ................................ מה הם העקרונות החשובים לתכנון מוצלח 202 ................................ ? כיצד מומלץ להעביר את הנושא , שנבחר בגן-הילדים 203 ................... ? מה הן הדוגמאות למוקדי-עניין , שאפשר ליצור בגן 203 ..................... ? כמה עצות שימושיות לעיצוב סביבה לימודית בגן 204 ........................ חצר-הגן – כסביבת-למידה 204 ....................................................... הפעלת מוקדי יצירה ומשחק בחומרים 206 ....................................... מעורבות-הורים בפעילות בחצר-הגן 207 ........................................... פרק עשירי : ראיונות עם גננות 211 ................................................ ביבליוגרפיה 223 ........................................................................ נספחים 227 .............................................................................. נספח – 1 טבלאות לניהול תכנית-עבודה שנתית – ארגונית ומנהלית 229 .............................................................................. נספח – 2 מוכנים לבית הספר 233 ................................................... ! נספח – 3 חוזר מנכ " ל לתכנית תל " ן בגן 245 ...................................... נספח – 4 תכנית-עבודה בגן-ילדים 249 .............................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר