תוכן-העניינים

עמוד:3

תוכן-העניינים הקדמה 7 .................................................................................. מבוא 9 ..................................................................................... א . גבולות , המבדילים בין פנים וחוץ של הארגון 10 ............................. ב . שמירה על מטרות הארגון ועל רווחיותו 11 .................................... ג . מנגנון היזון חוזר : בדיקת הקשר בין הארגון לסביבתו – משוב והערכה 11 ................................................................................. ד . הייררכייה ארגונית 11 ................................................................. ה . מנגנוני שימור והסתגלות למציאות משתנה 12 ............................... מטרות הספר ומבנהו 24 .................................................................. פרק ראשון : תדמית-הגננת והעצמת-אישיותה 27 .............................. תדמית והעצמה 27 ......................................................................... שיפור הדימוי העצמי 30 .................................................................. סגנון-הדיבור 31 ............................................................................. דיבור לפני קהל 33 .......................................................................... כוח-ההקשבה 34 ............................................................................ שפת-הגוף 37 ................................................................................. סגנון-הלבוש 38 .............................................................................. אסרטיביות 39 ............................................................................... קורות-חיים 40 .............................................................................. שיווק עצמי 41 ............................................................................... מה יעצים יותר – להיות גננת בגן פרטי או בגן משרד-החינוך ? 41 ......... העצמת גננות בתחילת-דרכן מתוך קשרי שדה-מכללה ומשרדהחינוך 42 .................................................................................. זיהוי גורמי השחיקה ומניעתם 45 ..................................................... יוזמה חינוכית : שיטה , תכנון וביצוע – דרך אחרת להעצמת הגננת ולמניעת-שחיקתה 48 .................................................................. פרק שני : קשרי-גומלין בעבודת-הגננת עם ההורים 51 ........................ טיפול בתוקפנות 71 ........................................................................ מה מאפיין את הקשרים שלנו עם ההורים 73 ................................... ? תפקידיה המרכזיים של הגננת בעבודה עם הורי-הילדים 74 ................. התמודדות עם מצבים של אבדן , מוות ושכול במשפחה 75 ................... התמודדות עם מצבים של גירושין ופרידה של ההורים 77 .................... התמודדות עם מצבים נדירים , שבהם מתעורר חשד להתעללות בילד מצד בני-משפחתו 78 ............................................................ ניהול תקציב הגן – דרך נוספת לעידוד-מעורבות 83 ............................ ההורה – כשותף וכלקוח בגן-הילדים 84 ............................................ מצבים בעייתיים בשיתוף-הורים 87 .................................................. מודלים מסוימים שהועלו או הופעלו על-ידי גננות 88 .......................... דילמה , העלולה ליצור חיכוך עם הורים : מעברים – מן הגן לכיתה

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר