תוכן העניינים

עמוד:11

תרשים : 17 רשימת הנושאים , השיקולים לבחירתם , ותכנונם עלדפי שלוש רמות התנהגות 222-215 .................................................................................................. תרשים : 18 פרופיל החוללות העצמית של המשתתפים לשילוב יעיל בקהילה לפני ההתערבות 225 ........................................................................................................................................ תרשים : 19 ספק מצד התלמידים והצוות החינוכי לגבי שילוב התלמידים בקהילה בעתיד 227 .......................................................................................... תרשים : 20 תיאור למידת נושאים שונים 229 ................................................................................................................ תרשים : 21 אפיונים של החוללות העצמית החיובית של המתבגרים לשילוב בקהילה 231 .......................................................................................................................................... תרשים : 22 מפת החוללות העצמית של המתבגרים לשילוב יעיל בקהילה בעתיד לפני ההתערבות 233 ... .................................................................................................. תרשים : 23 פרופיל החוללות העצמית לשילוב יעיל של המשתתפים בקהילה לאחר ההתערבות 234 ..................................................................................................................................... תרשים : 24 השוואה בין מפת החוללות של המשתתפים לפני ההתערבות ואחריה 235 ...................................................................................................................... תרשים : 25 פרופיל החוללות העצמית של התלמידים להכין שיעורידבית לפני ההתערבות 272 ........................................................................................................................................ תרשים : 26 תיאור הסיבות לאי הכנת שיעורידבית של התלמידים לפני ההתערבות 274 ........................................................................................................................................ תרשים : 27 היזכרויות בהצלחות בעבר בהכנת שיעורידבית של התלמידים לפני התערבות 276 ........................................................................................................................................... תרשים : 28 מפת החוללות העצמית של תלמידי כיתה ה ‘ להכין שיעורידבית לפני ההתערבות 278 ........................................................................................................................................ תרשים : 29 חוללות עצמית של תלמידים מכיתה ה ‘ להכין שיעורידבית אחרי התערבות 281 .......................................................................................................................................... תרשים : 30 הסיבות להכנת שיעורידבית של תלמידים מכיתה ה ‘ אחרי התערבות 283 .......................................................................................................................................... תרשים : 31 מפת החוללות העצמית של תלמידי כיתה ה ‘ להכין שיעורידבית אחרי ההתערבות 285 ...................................................................................................................................... תרשים : 32 השוואה בין מפת החוללות של התלמידים להכין שיעורידבית לפני ההתערבות ואחריה 286 ..................................................................................................................... תרשים : 33 מודל למתן שיעורידבית 293 .........................................................................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר