תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים מבוא 7 .................................................................................. פרק ראשון : הוראת מגילת קהלת 17 ................................................ תיאור שלבי ההוראה 17 ............................................................................. עיון בין תחומי 29 ................................................................................... תיאור המחקר האיכותי 35 .......................................................................... פרק שני : הוראת מגילת שיר השירים 46 ........................................... תיאור שלבי ההוראה 46 ............................................................................. עיון בין תחומי 51 ................................................................................... תיאור המחקר האיכותי 54 .......................................................................... פרק שלישי : הוראת סוגית אדם , חוה והנחש ( בראשית ג ) כמציאות וכמשל 61 ............................................................................. קבוצת אב ראשונה : הוראה לפי סדר כרונולוגי של הטקסטים 62 ............................. קבוצת אב שנייה : הוראה לא לפי הסדר הכרונולוגי של הטקסטים 70 ........................ תיאור המחקר האיכותי 80 .......................................................................... פרק רביעי : הוראת סוגית חזון אחרית הימים ( ישעיהו יא ( 6-9 כמציאות וכמשל 87 ................................................................. קבוצת אב ראשונה : הוראה לפי סדר כרונולוגי של הטקסטים 87 ............................. עיון בין תחומי 93 ................................................................................... קבוצת אב שנייה : הוראה לא לפי הסדר הכרונולוגי של הטקסטים . 104 ...................... תיאור המחקר האיכותי 105 ......................................................................... פרק חמישי : הוראת סוגית הערכות יעקב למפגש עם אחיו והאבקותו עם " איש " ( בראשית לב 114 ...................................................... ( פשט בעל פנים כפולות 116 ........................................................................ פרשנות בעלת פנים כפולות 119 ................................................................... עיון בין תחומי 130 .................................................................................. תיאור המחקר האיכותי 139 ......................................................................... בשולי פרק זה : מוזיקה , תנ " ך וספרות 142 ........................................ פרק שישי : עקדת יצחק וצדק חברתי כדוגמאות להתנסות רב צוותית בהוראה רב תחומית של סוגיות מקראיות 145 ..................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר