תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים מבוא | ברכה אלפרט ושמחה שלסקי 7 ................................................................... שער ראשון : תמונת מצב המחקר האתנוגרפי על החינוך בישראל | שמחה שלסקי , ברכה אלפרט ונעמה צבר-בן יהושע 21 . .................................................................................... שער שני : מוסדות חינוך ותרבויותיהם מופעים של סדר כאוטי בחינוך - המקרה של גן ילדי זרים בדרום תל-אביב | אילאיל אמיר-כסיף 69 ......................................................................................... " המקום הזה הוא בעיניי שמורת טבע שבאמת צריך לשמור "עליה - דיוקן בית ספר "מפנה" בעיני חברי הצוות שלו | עדנה קפל-גרין ויוליה מירסקי 108 .... " הדת שלנו מגנה על הבת באמצעות חינוך "נפרד - בית ספר פיראטי לחינוך אורתודוקסי-אסלאמי | אילנה זידאני ומירה קרניאלי 141 ........................ " אילו היה עושה אבחון היו מוצאים שהוא לקוי למידה - " ... מוסדות בבית הספר ותפקידם בניתוב תלמידים לחינוך מיוחד | סמדר תובל 173 ............. חינוך לאזרחות משתתפת במרחב חברתי מרובד | דליה יפה מרקוביץ' 207 ........ שער שלישי : מסרים ערכיים בהוראה ובתכנית הלימודים על חינוך וחילוניות – קבלת שבת בגן הילדים הלא דתי בישראל | אורית יפה ותמר רפופורט 231 ............................................................................ " מאיימים ולא "מקיימים - פרקטיקות של שליטה וסמכות בבית ספר יסודי | דורית טובין ונעם ליס 272 .................................................................................. " אל תיפלו ברשת של מחיר "זול - טבעה של העצמה בתכנית חינוך לצרכנות | שוש דוידסון 306 ................................................................................................. השיח המגדרי בבית הספר התיכון הערבי בישראל - חקר מקרה | אלדח' עראר 335 .................................................................................................

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר