תוכן העניינים

עמוד:8

הסימן הצילו מי והקולנועי בעקבות סוסור 61 הפרדוקס הצילומי ו 6 מערכת השפה הקולנועית 63 פרק רומ : 1 1 פו 0 ט ס 0 רוק 0 ורליזם ואינסרסקסטואליות ו 7 ^ מסטרוקטורליזס לפוסט סטרוקטורליזם 71 ביטויי המהפכה הפוסט סטרוקטורלית בקולנוע 72 השפעות פוסט סטרוקטורליות על תפיסת הקשר בין הקולנוע למציאות 72 השפעות פוסט סטרוקטורליות על תפיסת הקולנוע כמערכת סטרוקטורלית 74 השפעות פוסט סטרוקטורליות על תפיסת הקולנוע כמערכת סמיולוגית ופיתוח הגישה האינטרטקסטואלית 75 פרק : u'u מרקסיזם וקולנוע 83 מבוא 83 עקרונות המרקסיזם 84 מטריאליזם דיאלקטי 84 מטריאליזמ היסטורי 84 מרקסיזם וקולנוע 89 מבוא 89 האוונגרד הקולנועי המרקסיסטי קונסטרוקטיביסטי בשנות ה 90 20 סרגיי מיכאלוביץ ' איזנשטיין : תיאוריית המונטז ' בקונפליקט 91 דז ' יגה ורטוב : תיאוריית הפענוח הקולנועי הקומוניסטי את העולם 93 סיכום 97 ניאו מרקסיזם וקולנוע 98 ההילה המדולדלת בעידן השעתוק הטכני 98 ניאו מרקסיזם ומנגנונים אידיאולוגיים 104 הקולנוע כמנגנון אידיאולוגי 108 הפוסט מודרניזם והקפיטליזם המאוחר 112

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר