מקורות

עמוד:134

ויגודצקי , לש . ( 2004 ) למידה בהקשר חברתי התפתחות – התהליכים הפסיכולוגיים הגבוהים . מש צלר מאיר ואש קוזולין ( עורכים . ( תל אביב : הוצאת הקיבוץ המאוחד . וידיסלבסקי , מש . ( 2009 ) הזדמנויות ללמידה ולהוראה בקבוצה הקטנה . ירושלים : משרד החינוך . זיו , אש . ( 2009 ) תכנית תקווה ומוטיבציה דוח הערכה במרכז לכישורי למידה באורט . תל אביב : המרכז לכישורי למידה . זיידנר , מש . ( 2010 ) אינדיקטורים אפקטיביים בסביבות חינוכיות . בתוך מש יוסטמן וגש בוקובזה ( עורכים , ( קווים מנחים לרענון מערך האינדיקטורים לחינוך בישראל , ירושלים : היזמה למחקר יישומי בחינוך , האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים . עמש . 129-123 זילברשטרום , שש . ( 2013 ) המדיניות של אגף ההתמחות והכניסה להוראה . בתוך שש שמעוני ואש אבידב אונגר ( עורכות , ( על הרצף : הכשרה , התמחות ופיתוח מקצועי של מורים – מדיניות , תיאוריה ומעשה , תל אביב : מכון מופ״ת ומינהל הכשרה ופיתוח מקצועי לעו״ה של משרד החינוך , עמש . 100-95 חן , דש . ( 2014 ) המניפסט החינוכי : משנים פרדיגמה - מאינטואיציה למדע . המכון לאחריות אזרחית , המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה . טטר , מש . ( 2002 ) מחקר הערכה אודות פרוייקט אומ״ץ . ביה״ס לחינוך , האוניברסיטה העברית בירושלים . טלר , לש . ( 2003 ) למה הקבצות ? מה מטרותיה של שיטת ההקבצה ומה היא באמת משיגה . חברה : כתב עת סוציאליסטי לענייני חברה , כלכלה פוליטיקה ותרבות , , 9 עמש . 11-9 טרומר , מש , בר זוהר , יש וכפיר , דש . ( 2007 ) התמודדות עם נשירה סמויה בקרב תלמידים בסיכון בבתי ספר . בתוך אש שמש , מניתוק לשילוב , 14 ירושלים : משרד החינוך , מינהל חברה ונוער , עמש . 93-69 כהן נבות , מש ועוואדיה , אש . ( 2012 ) תכנית ״רווחת הפרט״ בבתי ספר יסודיים – הערכת התערבות לקידום עבודת המורים עם תלמידים בסיכון . ירושלים : מאיירס גשוינט מכון ברוקדייל . לוי , רש . ( 2012 ) התפתחות מורפו מילונית מאוחרת בעברית בצל לקות מולדת וחסך סביבתי . חיבור לשם קבלת התואר ״דוקטור לפילוסופיה״ , אוניברסיטת תל אביב . לידור , רש , פייגין , נש , פרסקו , בש , קופרמינץ , חש וטלמור , רש . ( 2013 ) תכנית ״המתווים המנחים להכשרה להוראה במוסדות להשכלה גבוהה בישראל״ – מחקר ליווי . תל אביב : מכון מופ״ת . לינצשבסקי , לש . ( 2013 ) ביחד או לחוד : גישות סותרות , שונות או פשוט משלימות ? סקירה מדעית שהוגשה לחברי הוועדה ״מערכת חינוך לכול – ולכל אחד״ .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר