תוכן

עמוד:יג

תוכן תקציר ממצאים , מסקנות והמלצות 1 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› הקדמה 7 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 1 ערכים מתנגשים ובחירה בין חלופות 17 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 2 שונויות ברקע המשפחתי ובמיצב החברתי כלכלי 27 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 3 שונויות רגשיות ואקדמיות בגיל הרך 39 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 4 שונויות רגשיות חברתיות , השלכותיהן וזיקתן להישגים בלימודים 59 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 5 שונויות קוגניטיביות ומימוש הפוטנציאל האקדמי בבית הספר 73 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 6 התמודדות עם שונויות בהכשרת מורים ובפיתוחם המקצועי 99 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› סיכום המסמך 123 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› מקורות 133 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› נספח א : סיכומי הסיורים 165 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› נספח ב : תקצירי הסקירות המדעיות 185 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› נספח ג : תכנית יום העיון 191 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› נספח ד : תקצירי קורות חיים של חברי הוועדה 193 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› רשימת איורים איור : 1 פערי הישגים בין רמות הרקע החברתי תרבותי כלכלי 27 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› איור : 2 התפלגות התלמידים בחטיבות הביניים על פי קבוצות לימוד במתמטיקה , תשע״א 82 ››››››››››› איור : 3 התפלגות התלמידים לפי קבוצות לימוד ולפי רקע חברתי כלכלי אישי 83 ››››››››››››››››››››››››››››››››››› איור : 4 ציוני התלמידים במבחן המיצ״ב לכיתה חש תשע״א לפי ממוצעים בקבוצות לימוד 84 ›››››››››››››› איור : 5 התפלגות מורים לפי קבוצות לימוד ולפי ותק 85 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› איור : 6 התפלגות מורים לפי קבוצות לימוד ולפי השכלה 86 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› איור : 7 סוגי השוואות שכיחים במחקרים העוסקים בהוראת מתמטיקה בהקבצות ובמודל ההטרוגני 87 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר