הקדמה למהדורה העברית

עמוד:11

שכירים שמעוניינים להתקדם בתוך הארגון שבו הם עובדים או מחוצה לו , יכולים אף הם לעשות שימוש במדיה חברתית כדי לחזק את מעמדם ולגרום לכך שיגיעו אליהם הצעות עבודה טובות בהמשך הדרך . ואסיים בנימה אישית . את מה שכתוב בספר גיליתי ממש במקרה . עבדתי במיקרוסופט במשך 14 שנה . במהלך השנים עשיתי שימוש רב במדיה חברתית במסגרת התפקידים השונים שביצעתי . בתפקידי האחרון הייתי סמנכ"ל השיווק של חטיבת האונליין בחברה . במהלך עבודתי התחילו להגיע אלי הרבה הצעות עבודה . שאלתי את עצמי איך זה קרה ? והגעתי למסקנה שההסבר פשוט : בלי שהתכוונתי לכך , הפעילות שהובלתי במדיה החברתית עזרה לי להיות ממותג כמומחה בתחום . לאחר פרישתי ממיקרוסופט התחלתי לעסוק בייעוץ בתחום השיווק הדיגיטלי . גם כאן , המדיה החברתית היא זאת שנתנה לי את המקפצה לקריירה החדשה . גרי ויינרצ'ק היה בין הראשונים שחוו את מה שאני חוויתי לאחרונה , ואם תיישמו את העצות שמופיעות בספר , רבים מכם יתנסו באותה חוויה : פריצת דרך בקריירה , הגשמה עצמית , פרנסה וסיפוק רב . מוכרחים להודות , יש גם חסרונות לפעילות משמעותית במדיה החברתית אבל אין ספק שאנחנו בעיצומו של עידן חדש , שבו כל אחד יכול להיות מנהל השיווק של עצמו , לעסוק בנושאים שמעניינים אותו וכן , גם להרוויח מזה כסף . ליאור צורף יועץ שיווק דיגיטלי , מרצה ובלוגר liorz . co . il

מטר הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר