מדוע דווקא הספר הזה?

עמוד:11

מדוע דווקא הספר הזה ? שמונה השנים האחרונות הוו מעין מעבדת “ למידה פעילה . ” בזכות הסמינרים שאני מנחה ועבודתי כיועץ עסקי , נוצרו הזדמנויות רבות ליישום עקרונות הלמידה המתמשכת על תהליך הלמידה האסטרטגית . התהליך נבחן בזירת פעולה אמיתית , זכה לדיון ולבדיקה אינטלקטואלית מדוקדקת מצד ראשי ארגונים ועמיתים מאוניברסיטת קולומביה , ועבר הערכה לאור התנסויותיי האישיות כבעל מקצוע בשטח . גיליתי , יחד עם הארגונים שמיישמים את התהליך , כיצד להפיק ממנו תוצאות טובות יותר ויותר . דרך ניסוי וטעיה למדנו מה מצליח ומה לא , ואילו מושגים וכלים יעזרו לנו להסתגל ולהצטיין באופן מיטבי בסביבת הפעולה המתפתחת שלנו . כל זאת חיוני כיום אף יותר , בהשוואה למצב לפני שמונה שנים , כי ישנו צורך הולך וגובר לתהליך שמאפשר לארגונים להבין סביבות האמ”מ , להסתגל אליהן , ולעשות זאת טוב מהמתחרים . זו גם תזכורת בריאה לכך , שככל שמרימים את רף הביצוע , כך עולה הצורך להתמודד עם שני סוגי פערים . הפער הראשון הוא בין ידיעה לעשיה . התייחסות לפער זה מניעה אותנו קדימה , אך לא מספיק רחוק . הפער השני והחשוב יותר הוא בין עשיה לעשיה בהצטיינות . התייחסות אליו היא מסע שאין לו סוף . ספר זה נכתב ברוח החתירה המשותפת שלנו למצוינות . לטובת מי שכבר מיישמים את תהליך הלמידה האסטרטגית , איגדתי את כל מחשבותיי האחרונות והעשרתי אותן בדוגמאות חדשות ובקווים מנחים מעשיים נרחבים יותר . אני מקווה שהדבר יסייע בשיפור תרשים : 3 למידה אסטרטגית - התהליך המנהיגותי

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר