הקדמה

עמוד:10

עניינו של הספר כולו הוא בייצור ובמכירה של מוצרי מידע . כדי ליצור מוצר מידע צריך לדעת לכתוב , לנסח בבהירות . הספר מדריך את הקוראים צעד אחר צעד , בגישה אישית ואמפתית , כיצד להגיע לכתיבה בהירה ועניינית , ולהפיק מוצר למכירה , מוצר שהקונה יגיד עליו , איך יכולתי לחיות בלעדיו ... את הספר הזה כתבו שניים , דייוויד לינדול וג'ונתן רוזק , ובכוונה כתבו אותו כאילו היה שיחה בין שני אנשים . אחד מהם הוא אתה . כשתקרא אותו , תבחין עד מהרה , שהסוד האמיתי לעשיית המיליון השני שלך אינו טמון במוצרים מוחשיים ולא בגימיקים , אלא בתקשורת כנה וישירה בינך לבין הלקוחות שלך . בין השאר , הספר בתרגומו העברי מדריך את הקורא הישראלי כיצד להתמודד עם הביורוקרטיה הנדרשת כדי להפוך למוכרן חוקי ברשת , ובעיקר , הוא מעורר רצון וחשק להתחיל כבר לעבוד , אחרי כל הידע שהוא פורש לפני הקורא . כולנו יודעים לתת עצות . בספר מופיעה דמותו של הדוד משה , שכל כך אוהב לתת עצות , אבל לא תמיד יודע על מה הוא מדבר . לשם שינוי , הקוראים מוזמנים לקבל עצות , ללמוד מניסיונם של דייוויד לינדול וג'ונתן רוזק , שהצלחתם הכספית בעסקים ובמכירות ברשת – מוכחת מעל ומעבר לכל ספק . ואל תשכח : " אם אתה מסוגל לחלום את זה , אתה מסוגל גם לבצע" ( וולט דיסני . ( איתן זינגר יוזם המהדורה העברית

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר