תוכן עניינים

עמוד:5

תוכן עניינים מבוא . 7 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שער ראשון : פטריוטיזם וחינוך לפטריוטיזם 11 . . . . . . . . . . . . . פרק ראשון : ניסיון הנהרה של המושג " פטריוטיזם " 13 . . . . . . . . . . . . . פרק שני : תיחום בין חינוך ללאומיות לחינוך לפטריוטיזם 23 . . . . . . . . . פרק שלישי : תיחום בין חינוך לאזרחות לחינוך לפטריוטיזם 35 . . . . . . . פרק רביעי : על סקלת הפטריוטיזם בעיני פילוסופים – מקרי הגבול 45 . פרק חמישי : על חינוך פטריוטי קוסמופוליטי . 49 . . . . . . . . . . . . . . . . . פרק שישי : טיפולוגיות של פטריוטיזם . 59 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . פרק שביעי : האם יש לחנך לפטריוטיזם כלל ועיקר ? . 73 . . . . . . . . . . . . שער שני : המצב בישראל 87 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . פרק שמיני : אופי החינוך לפטריוטיזם במדינת ישראל 89 . . . . . . . . . . . פרק תשיעי : על הקושי לחנך לפטריוטיזם " חזק " בעת הנוכחית 105 . . . . פרק עשירי : האם פטריוטיזם " חזק " ישראלי חרדי הוא מן האפשר ? . 115 פרק אחד עשר : האם פטריוטיזם " חזק " ישראלי ערבי פלסטינאי הוא מן האפשר ? 133 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . פרק שניים עשר : חינוך לקוסמופוליטיות : גרסה ציונית , יהודית וישראלית . 147 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שער שלישי : חינוך לפטריוטיזם אזרחי מכיל 173 . . . . . . . . . . . . פרק שלושה עשר : חינוך ל " פטריוטיזם אזרחי מכיל " כחינוך על קהילתי מכיל 175 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מילות סיום . 205 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . תודות 209 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . רשימת מקורות 211 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

פרדס הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר